27 kwietnia w Starachowicach odbędą się przedterminowe wybory. 28 marca poznamy kandydata PiS na prezydenta miasta

5772.nsmed

W poniedziałek 17 marca b.r. w biurze posła PiS Krzysztofa Lipca parlamentarzysta informował, że kandydata PiS na prezydenta w przedterminowych wyborach poznamy 28 marca b.r. - Jesteśmy gotowi do wyborów, mamy bogaty bagaż doświadczeń oraz gotowy program - mówił poseł Lipiec. Dopytywany przez dziennikarzy o start Andrzeja Prusia w przedterminowych wyborach na prezydenta Starachowic powiedział, że nigdzie nie ogłaszał, że kandydatem PiS-u będzie Pruś. - Różne kandydatury są brane pod uwagę i zbyt wcześnie by mówić o kandydacie w sposób spersonalizowany - podkreślił Lipiec. 

W trakcie konferencji nie była jeszcze pewna data przedterminowych wyborów, ale jak zapewniali działacze partii Jarosława Kaczyńskiego, chcą przypilnować wyborów w Starachowicach, a dzięki doświadczeniu jakie mają, zrobić to dobrze. - Chcemy otworzyć nową jakość w Starachowicach, chcemy, aby wybory były uczciwe, żeby nie było, że pod komisjami wpływa się na decyzję osób biorących udział w wyborach - mówiła radna Joanna Główka. 

- Mamy ponad 60 osób przeszkolonych na członków komisji wyborczych i mężów zaufania. Przygotowujemy też osoby, których zadaniem będzie obserwowanie kampanii na zewnątrz lokali wyborczych. - Już dziś dostajemy niepokojące wieści, że podobnie jak w 2002 roku może dojść do kupowania głosów. Mamy sygnały o wynajmowaniu busów na dzień wyborów i kupowaniu znaczącej ilości pewnych płynów. Poznaliśmy już mechanizmy wpływania na wynik wyborów, o których nie chcę mówić - informował podczas konferencji prasowej sekretarz wojewódzki Prawa i Sprawiedliwości Andrzej Pruś. 

Środowisko PiS organizuje w Starachowicach Korpus Ochrony Wyborów. Osobą odpowiedzialną za działania w ramach korpusu będzie Joanna Główka, radna Rady Miasta. 

Poza tym w trakcie samych wyborów na terenie Starachowic będą działały tzw. lotne patrole. Wszystko po to, aby wykluczyć nieodpowiednie działania i kupowanie głosów. – Ludzie, którzy do nas przychodzą mówią, że krążą głosy, iż jeden głos to butelka wódki i kilogram kiełbasy mówiła podczas spotkania z dziennikarzami przewodnicząca Rady Miejskiej Lidia Dziura.  

W poniedziałek po południu Prezes Rady Ministrów Donald Tusk wydał rozporządzenie w sprawie przedterminowych wyborów prezydenta Miasta Starachowice. Datę wyborów wyznaczono na niedzielę 27 kwietnia 2014 roku.

Dodane: 18.03.14 | Odsłony: 419
Tagi:

Komentarze użytkowników

tak tak | 2014-03-18 07:43:14 napisał(a):

tylko pamiętajcie żeby ulotek nie zostawiać na cmentarzach zmarlii nie głosują:)

@ | 2014-03-18 07:50:39 napisał(a):

Wiadomo kto wtedy rozdawał "prezenty" i u kogo rozliczano na koniec "udane" wybory. Nadal pracują, świetnie się mają jak mało kto.

mieszkanka Starachowic od urodzenia i w słusznym wieku... | 2014-03-18 08:28:06 napisał(a):

Obserwując poczynania PISu to widzę ,że skupiacie się jedynie na wywoływaniu afer dla naszego miasta.Nie widzę kandydata z PISu i nie liczcie na głosy mieszkańców.Brak ludzi elokwentnych w waszych szeregach... toż to były prezydent był wyłoniony przez waszych ludzi.W Starachowicach afera goni aferę,tym tylko potraficie się zajmować i wieje od Was jadem ,a tu nie o to chodzi nieprawdaż? Wierzę w dojrzałość naszych mieszkańców potrafią myśleć i na pewno nie będą popierać programu gdzie jest tylko miejsce dla awanturników.

@ | 2014-03-18 08:28:52 napisał(a):

Czyżby z tym zwlekaniem ogłoszenia kandydatury na prezydenta z ramienia Pis ,była nadzieja, że wyrok zostanie skrócony, winy przebaczone , a może strach nowego 100% kandydata , że im wybory nastaną ludziska będą zainteresowani i będą pytać m/n jak w tym mieście zdobywa się stołek ,nie posiadając wymaganych uprawnień do tej funkcji

Ja | 2014-03-18 08:39:56 napisał(a):

mam nadzieję, że nigdy już w Starachowicach nie będzie rządził prospołeczny, wszechwiedzący sld ze swoim słońcem Sylwestrem. Potrzeba ludziom rozwagi, upodlenie miasta sięgnęło zenitu. Koryto sld-owskie po Bernatowicza fachowcach to coś najgorszego.

Leśnik | 2014-03-18 09:15:55 napisał(a):

Jak ja nie lubie tej wiedźmy Dziury , nie dość że tępa(np.nie wiedziała że rada miasta do której należy może podjąć uchawłę żeby nie przeprowadzać przedterminowych wyborów, normalnie śmiech na sali) to jeszcze ordynara i bezszczelna, nigdy w życiu na nią nie zagłosuje!!!!!!!

Leśnik | 2014-03-18 09:19:02 napisał(a):

Jedynym kandydatem , który nadaje się na prezydenta to Pan Kwiecień. On jedyny wie jak zarządzać miastem.

nowe st-ce | 2014-03-18 09:34:37 napisał(a):

Zgadzam się z przedmówca. Na obecne czasy, gdzie po Bernacie trzeba oszczędzać na wszystkim Kwiecień wydaje się być jedynym wyjściem.

śmiech | 2014-03-18 09:50:34 napisał(a):

Ale pierdoły i wrogą propagandę uskuteczniacie. Ludzie pamiętają ze Kwiecień bronił i wykonywał polecenia Bernatowicza, jest częścią układu. Precz z Kwietniem i jego kolesiami!

do przemyślenia | 2014-03-18 09:54:59 napisał(a):

Przyjdą ruskie i będzie porządek ,tusek wymyślił partnerstwo wschodnie i mamy przechlapane na wieki. Ledwo co Polska weszła do UE i NATO i rozrabia jakby złapała Pana Boga za nogi. Robią ferment w Europie która robi z ruskimi potężne interesy. Zostaniemy SAMI. Ukraińcy nigdy Polakom nie będą tego pamiętać. A wy politycy ze Starachowic jeszcze do siebie skaczecie sobie do gardeł.
Naiwne ? Śmieszne ? Żałosne ? beznadziejnie głupie .

mieszkanka do Leśnika | 2014-03-18 10:03:48 napisał(a):

Ciemnogród do piątego pokolenia.
Człowieku Kwiecień z małą przerwą rządzi od dziesięciu lat.
Dlatego ludzie tak ochoczo zagłosowali na byle jakiego nieznanego Bernatowicza żeby miasto uwolnić spod rządów Kwietnia.
Jednym słowem z deszczu pod rynnę.
Liczę, że w końcu pojawi się młody, odważny, wrażliwy na ludzkie problemy, z inicjatywą, pracowity, kulturalny niezależny politycznie, młody człowiek ze Starachowic.
Takiego widzę kandydata.
W innym razie wszystkich skreślę jak leci.
Żaden z nich nic dobrego dla miasta nie zrobił chyba , że dla swoich osobistych interesów.
Ten ostatni był tak głupi, że wylądował tam gdzie jego miejsce.
Szukał, szukał gmerając każdemu za uszami, węsząc i knując za plecami.
Niby młody ale cóż pewnych wyuczonych nawyków nie był w stanie się pozbyć.
Dlatego stawiam na osobę z poza wszelkich układów partyjnych.
LICZĘ na takiego kandydata.

krzychu | 2014-03-18 10:17:13 napisał(a):

kwiecień służył tylko i wyłącznie interesom swoim i swoich popleczników z okolicznych wioch. Nigdy więcej, prezydentem powinna być osoba ze Starachowic, która będzie służyć miastu, a nie, większość stołków w urzędach to wiocha, dojąca i wyprowadzająca kasę z miasta

Tak | 2014-03-18 10:29:42 napisał(a):

Rano to do UM jedzie wiocha od strony Mirca i wiocha od strony Pawłowa. Dodamy do tego baseniarzy z gienkiem i mamy super urząd. I Kwiecień ma wygrać ???

nie dajmy się zwariować | 2014-03-18 10:30:58 napisał(a):

A ja myślę, że p. Komisarz byłaby najlepszym kandydatem, gdyby tylko zechciała startować w wyborach.

W UM dalej na kierowniczych stanowiskach i w zarządach spółek komunalnych pracują ludzie którzy 2006 r. byli powiązani lub sympatyzowali z PIS.
Wtedy Prezydent wypowiedział umowy ok. 25 pracownikom a Sekretarz Miasta p. M. Pruś przygotowała Regulamin organizacyjny na podstawie wrocławskiego regulaminu, w którym istniejące wydziały przemianowano na referaty, naczelników zdegradowano do funkcji kierowników referatów i utworzono nowe wydziały a kierowanie nimi powierzono niezbyt doświadczonym osobom.
Ta sytuacja trwa do dzisjaj i w zależności od kierunku wiatru pracownicy kibicują władzy aby tylko utrzymać swoje intratne stołki.
Komunikacja miejska, czystość i porządek w mieśćie etc. to są sprawy drugorzędne.

Prezydentem powinna być osoba kompetentna, uczciwa i wiarygodna, której zależałoby na mieszkańcach i rozwiju miasta. Puste słowa i obitnice nie poparte czynami są gorsze od zarazy.

bodzio | 2014-03-18 10:35:32 napisał(a):

Just look at this faces.
PIS ma dobry moment,
ale nie ma konia.

do mieszkanki | 2014-03-18 10:37:44 napisał(a):

Obyś nie nie przeliczyła. A tak na marginesie, może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego w tym zadłużonym mieście prezesi spółek miejskich zarabiają tak horrendalne pieniądze na nasze warunki. Jaka jest prawna wykładnia takich uposażeń. Jak są to korupcjogenne sytuacje - to chyba widzi każdy. Np. prezes spółki miejskiej zarabia więcej od prezydenta miasta, który na to stanowisko go powołuje. No to wszystko jest nienormalne.Taki prezes miejskiej spółki jakby dostał 5000 - to by mu zupełnie wystarczyło i proszę mi nie pisać o ich wspaniałym wykształceniu, karierze menagera itp. pierdołach bo znam paru i to mi wystarczy. No ale ekipa na zdjęciu nie budzi zaufania

k | 2014-03-18 11:14:55 napisał(a):

Czy ja mogę kandydować? Jakie warunki muszę spełnić?

Leśnik do mieszkanki | 2014-03-18 11:39:36 napisał(a):

No więc ciemnogrodzie jak tak wszytsko wiesz kto sie nadaje a kto nie, to sama kandyduj na prezydenta i zobaczysz jak to jest fajnie być ciągle na ostrzale, wiadomo że jakąkolwiek by się decyzje nie podjęło nie da się wszystkich zadowolić, zawsze się znajdzie taki jak np.ty mieskzanko że lepiej jest pojechać komuś po bandzie. Widzisz Pan Kwiecień rządzi od 10 lat i rządzi bardzo dobrze, skoro rządził by źle to by już go nie było dawno temu, przykładem może być referendum, które odbyło się 2 lata temu. Mieszkanko zrób sobie program wyborczy i kandyduj i zobaczymy czy tak zajefana będziesz w rządzeniu miasta.

@ | 2014-03-18 11:53:48 napisał(a):

Czyżby lesnik to sam chwalący się był ?

Leśnik do @ | 2014-03-18 11:59:37 napisał(a):

widzę,że kiepsko z czytaniem u ciebie, nie się chwalący tylko chwalący inną osobę.

arbec | 2014-03-18 12:55:41 napisał(a):

Ja będę kandydował, jstem dziennikarzem i znam sprawy/problemy Starachowic!!! Jestem spoza układu!!!! Proszę o poparcie:)

Leśnik | 2014-03-18 13:24:57 napisał(a):

No wreszcie jakiś odważny się znalazł , zamiast marudzić i narzekać, po prostu działa.

MINDBREAKER | 2014-03-18 13:49:25 napisał(a):

@arbec, przedstaw się, powiedz jak widzisz przyszłość miasta i kandyduj. Im więcej kandydatów spoza kliki tym lepiej.

mieszkanka do Leśnika | 2014-03-18 14:04:43 napisał(a):

Spytaj o nurtujące Cię tematy Kwietnia, Bernatowicza jak masz na tyle odwagi cywilnej.
A może się boisz, co oby się nie narazić?
Wiadomo kto wygra?
Lepiej swoimi problemami zatruwać innych.
Każdy póki co ma prawo głosu wyrażenia swojej opinii.
Ja tam mam dosyć stagnacji, bałaganu.
Wybory, referenda dają możliwość naiwnym wierzyć , że cusik drgnie na lepsze.
Szlag tylko człeka trafia jak widzi co władza wyprawia. Ech.

wyborca | 2014-03-18 14:07:55 napisał(a):

Bagaż doświadczeń,gotowy program.Gdzie i jaki?.Pokazaliście klasę likwidując KomPur wysyłając robotników na śmietnik.A ci co mieli układy, zostali zatrudnieni po innych spółkach.Pokazaliście mi jacy to z was gospodarze.Nie chcieliście się zgodzić na przekształcenie bo były na liście kolesie Kwietnia.Kolesie Kwietnia pracują w innych spółkach a robotnicy na bruku.Takim gospodarzą dziękuję.

cd | 2014-03-18 14:13:39 napisał(a):

Np. drugi wiceprezydent zarabiał więcej od pierwszego.
Dlaczego w jednej spółce prezes zarabia 15 tys. w drugiej 10 tys. za miesiąc ciężkiej pracy menadżera.
Dlaczego , dlaczego jedni to a drudzy tamto siamto. Ot cała filozofia egzystencji ciemnogrodu.
POWODZENIA w dalszym odkrywczym rozumowaniu. Oby Cię powiodło na szczyty.

Leśnik do mieszkanki | 2014-03-18 14:23:22 napisał(a):

Ależ to ciebie nurtują wszelkie tematy, to ty się unosisz, to ty zarzucasz błędy wszem i wobec. Dlatego jeżeli to ty masz na tyle odwagi cywilnej sama startuj w wyborach i zrób coś z tą stagnacją i bałaganem, a nie siedzieć na necie wystawiać swoje żale.

@ wyborca | 2014-03-18 14:32:15 napisał(a):

Kwiecień powinien zaplacić największą karę za zlikwidowanie spółki komunalnej Kompur. Spółki, która została stworzona do wykonywania wszystkich zadań własnych gminy. Teraz te zadania wykonują prywatne firmy typy bracia Maliccy, każdy pod postacią swojej firmy. Pracownicy na bruku a prywaciarze mają sie świetnie. Prawdziwy gospodarz z tego Kwietnia. To wszystko po wyborach trzeba zweryfikować.

Leśnik do wyborca | 2014-03-18 14:32:56 napisał(a):

To idź zapytaj drugiego wiceprezydenta, prezesów spółek i wszelkich innych osób , które zarabiają więcej od ciebie, to może odkryjesz ścieżke która powiedzie cie na szczyt.

kiepski | 2014-03-18 15:07:27 napisał(a):

Mam pomysła , morze węglowy na prezydenta, on by wiedział jak sobie poradzić zna wszystkich i jego wszyscy znają

mieszkanka - leśnik | 2014-03-18 15:29:22 napisał(a):

Mam wrażenie, że leśnik jest w lesie iglastym a z braku wiedzy porównuje do mieszanego.
Błądzi, miesza pojęcia i traci poczucie swojej wartości.
TYLA na temat beznadziejnych poglądów.

Ps. PREZYDENT i tak powinien być nie zrzeszony w żadnej partyi bo z góry wiadomo , że nic to dobrego nie wróży.
Musi słuchać co mu każą inni czyli nie wolno mu myśleć.

Znam takich prezydentów nie politycznych, gdzie relacje między mieszkańcami a samorządem można rzecz, że są wzorcowe. Aż trudno uwierzyć , że tak może być w Polsce. A jednak.

Patologia | 2014-03-18 16:56:54 napisał(a):

Skarbniczka Miasta w 2012 r osiągnęła dochód
z pracy w UM 141.000 zł.(BIP)
Jak to możiwe żeby księgoa zarabiała wiecej od zastępców ?

@Patologia | 2014-03-18 18:19:55 napisał(a):

A mąż skarbniczki nadzoruje prezesów spółek komunalnych, którzy zarabiają blisko 190 000zł. Niezła ferajna

doremi | 2014-03-18 18:47:46 napisał(a):

Wszyscy kandydaci PiS-u tacy mądrzy i piekni, że nie wiadomo którego wybrać.
Najlepiej ...żadnego.

Gość | 2014-03-18 19:43:54 napisał(a):

dobrze że Kompur zlikwidowali - komunistyczny pomiot. Młody robił, a starzy go poganiali.

szok | 2014-03-18 21:28:56 napisał(a):

niczego dobrego po tych wyborach nie można się spodziewać... Ręce opadają

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140318/POWIAT0111/140318746

do szok | 2014-03-18 21:47:40 napisał(a):

to że ktoś kandyduje nie znaczy że ma jakiekolwiek szanse

Jan | 2014-03-18 21:49:37 napisał(a):

Wszystkie kobiety Lipca Plus/+/, Pruś.

do gość | 2014-03-18 21:53:48 napisał(a):

Takich prezesów jak Ciepluch, Pacek i Perus miał Kompur. Każdy ulokowany teraz na innym super stanowisku, żaden nie miał przygotowania, wiedzy, doświadczenia bo to partyjne pomioty. To oni brali wysokie pensje i za nic nie odpowiadali. Pożal się boże politolodzy

OBECNY | 2014-03-18 22:31:47 napisał(a):

''Mamy ponad 60 osób przeszkolonych na członków komisji wyborczych i mężów zaufania. Przygotowujemy też osoby, których zadaniem będzie obserwowanie kampanii na zewnątrz lokali .....''
To jakaś paranoja ci ludzie chyba sami nie wiedzą co mówią - inwigilacja przed wyborami, aż boję się pomyśleć co będzie gdy pis zwycięży.

do OBECNY | 2014-03-18 22:31:47 | 2014-03-18 22:39:05 napisał(a):

to zapytaj co za cuda były na bugaju i w innych miejscach TST całkiem niedawno !!!!
TO MOŻE ZROZUMIESZ !
Były podobno obwody gdzie do 8 rano większość oddała głosy !!
to chyba standardy Białorusi

vvv | 2014-03-18 22:56:11 napisał(a):

pilnujmy cmentarzy. Tam będą ulotki.

Lotnik | 2014-03-19 07:28:24 napisał(a):

Tylko niech te "lotne" patrole uważają na brzozy...

robol | 2014-03-19 08:27:09 napisał(a):

Teraz jest cacy.
Afera goni aferę.
Przedtem węglarz woził piach teraz super miał. Wszelką konkurencję pokonuje na przedbiegach.
Komisja przetargowo-miałowa.
Wszystko kręci się tak jak ma się kręcić.
Almax dobrze idzie . Rok i sierżanty nic nie wytropiły czyli dobrze się kręci.
Mieszkaniówka utrącona. Remonty drobny temat.
Jakaś inwentaryzacja miałowa. Kto by się w tym połapał o co chodzi. Miał jak w kabarecie miał czy nie miał. Policajty mają przynajmniej robotę nikt nie powie , że nic nie robią. I tak się kręci.
Komu się nie podoba wynocha, wyjazd z kraju.

Potrzeba lepszej Ukrainy?

do obecnego | 2014-03-19 08:53:19 napisał(a):

Oni wiedzą co mówią. To jest metoda przywódców związkowych( Solidarność)aby wśród załogi, społeczeństwa wywołać psychozę strachu, prześladowań , kumoterstwa ,że tylko to oni są tymi sprawiedliwymi , prawymi lekarstwem na wszelkie zło. Tylko czytając archiwa komunistycznej pzpr odnośnie działań w stosunku do obywateli to odnosi się wrażenie że metody pozostały tylko pod innym szyldem

do szok | 2014-03-19 09:16:55 napisał(a):

Jak kandyduje znaczy , że już ma szanse.
Jak w totku grasz masz szanse. Nie grasz nie masz.
PROSTE.

Arbec | 2014-03-19 09:21:59 napisał(a):

Drodzy mieszkańcy Starachowic! Osoba kandydująca na prezydenta Starachowic powinna odznaczać się empatią,znajomością co do problemów tego miasta, ograniczyć wypłatę dużych kwot swoich pensji i swoich wspólpracowników. To jest mozliwe do realizacji i to nie prawda, że prezydentem musi zostać ktoś z jakiejś partii. Kandydat bezpartyjny, spoza układu w tym mieście ma bardzo duże szanse na zwycięstwo! Zastanawiam się, czy serrio jako doświadczony dziennikarz/reporter znający sprawy/problemy Starachowic i jego mieszkańców nie zgłosić swej kandydatury! Ale myślę, że ja mi pomożecie, to możemy zmienic wiele, no to jak pomożecie?:)

Arbec | 2014-03-19 09:24:30 napisał(a):

Drodzy mieszkańcy Starachowic! Osoba kandydująca na prezydenta Starachowic powinna odznaczać się empatią,znajomością co do problemów tego miasta, ograniczyć wypłatę dużych kwot swoich pensji i swoich wspólpracowników. To jest mozliwe do realizacji i to nie prawda, że prezydentem musi zostać ktoś z jakiejś partii. Kandydat bezpartyjny, spoza układu w tym mieście ma bardzo duże szanse na zwycięstwo! Zastanawiam się, czy serrio jako doświadczony dziennikarz/reporter znający sprawy/problemy Starachowic i jego mieszkańców nie zgłosić swej kandydatury! Ale myślę, że ja mi pomożecie, to możemy zmienic wiele, no to jak pomożecie?:)

do Arbec | 2014-03-19 09:25:45 napisał(a):

Może i pomożemy.
Kłaniają się lata 70-te słusznie minionej epoki.

Arbec | 2014-03-19 09:32:53 napisał(a):

Miniona epoka była o wiele lepsza dla Starachowic i ludzi tutaj mieszkających niż obecne czasy i układy panujące w tym mieście!!!

fakt | 2014-03-19 09:37:13 napisał(a):

Zmiana rządów na kogoś bezpartyjnego to jakby miała nastać nowa epoka.
Życzę tego sobie i wszystkim lokalnym patriotom.

Liczę, że tylko taki kandydat może mieć największe szanse.
Dosyć PIS i SLD.
Rządzili, dzielili aż w końcu upodlili miasto do wszelkich możliwych granic wytrzymałości.
Brać przykład od sąsiadów. Prezydent p. Wilczyński Ostrowca już zapowiedział , że w przyszłych , jesiennych wyborach nie będzie kandydował.
Dlaczego w Starachowicach nikogo nie stać na takie normalne, ludzkie zachowania?

Czy to faktycznie patologia ?

Arbec | 2014-03-19 10:40:09 napisał(a):

W Starachowicach to juz totalna patologia polityczna jest! Temu miastu potrzebna jest młoda krew polityczna, nie uwikłana w żadne partie, po prostu ktoś bezpartyjny!

do Arbec | 2014-03-19 10:57:16 napisał(a):

Tylko ludzie o takich poglądach mogą mieć wpływ na zmianę i lepsze jutro dla młodych, normalnych mieszkańców,którzy jeszcze nie wyjechali.
PRECZ Z KORUPCJĄ
POPIERAM w 100%

Arbec | 2014-03-19 11:25:52 napisał(a):

Jakbym miał duże poparcie podczas wyborów wśród Państwa- mieszkańców Starachowic myślę, że wprowadziłbym pozytywne zmiany dla tego miasta, ja młody człowiek 29-latek.

/Arbec | 2014-03-19 12:04:56 napisał(a):

I idż dalej; podaj nazwisko, swoje przemyślenia na temat sprawowania urzędu itd. Na razie to jak /jakbym/ jakby baba miała wąsy.

dr hab | 2014-03-19 12:05:05 napisał(a):

wszystko wskazuje na to ze goraczkowo wszyscy szukaja osoby ktora moglaby miec wieksze poparcie od prof marczewskiej. ciekawe czy to sie innym uda

mieszkaniec | 2014-03-19 12:29:57 napisał(a):

Lotne patrole, widać co chcą nam sprzedać. Państwo które wszem i wobec nie wierzy obywatelowi i musi go kontrolować.

Sanek | 2014-03-19 12:38:10 napisał(a):

KIEDYŚ OGLĄDAŁEM JAKĄS DEBATĘ TV O PROBLEMACH STARACHOWIC/TAM WYSTEPOWALI RÓZNI PRZEDSTAWICIELE PARTII/.TĄ DEBATE PROWADZIŁ DZIENNIKARZ TERAZ ZNALZŁEM PAN WOJTECZEK CHYBA?, WEDŁUG MNIE ON JAKBY WYSTARTOWAŁ TEZ MIAŁBY WZIECIE, JEST W TEMACIE, MA POJECIE O POLITYCE I MA PREZENCJE, A PRZEDE WSZYSTKIM JEST MŁODYM GOSCIEM

Jacek | 2014-03-19 14:17:24 napisał(a):

o dobry pomysł, też kojarzę tego Pana, on też chyba pisze ciekawe materiały,bo obiło mi się już o uszy gdzieś to nazwisko

@Sanek | 2014-03-19 14:20:58 napisał(a):

Co ty za głupoty wygadujesz, przecież on nawet ze Starachowic nie jest tylko chyba z Bozentyna!! hahaha

mieszkaniec1 | 2014-03-19 14:26:52 napisał(a):

Sami spadochroniarze, znam tego gościa w sumie lojalny człowiek i chyba mieszka w naszym powiecie

obserwator | 2014-03-19 17:01:52 napisał(a):

Kombinujecie jak koń pod górę.
Mało wam młodego bez jakiegokolwiek doświadczenia pracy w samorządzie.
Mało patologii narobiono.
Poczekajcie cierpliwie.
Na wszystkie kandydatury.
Tylko spokój i rozwaga uchroni nas wszystkich przed kolejną głupotą a w konsekwencji patologią.

PIS niczym strażnik dzikiego wschodu Polski.
Tacy ludzie też są bardzo potrzebni aby swołocz korupcjogenną pogonić.
Tak to czasem w życiu bywa , że inaczej nie sposób chamstwa, patologii, buńczuczności wytępić.'
Jedno jest pewne co zasiali teraz muszą posprzątać.
Dobrze im idzie i nie należy zawczasu krytykować.
Kto jak nie PIS stanąłby na straży prawidłowo przeprowadzonych wyborów.
Słyszeliśmy jakie metody były stosowane podczas ostatniego REFERENDUM.
Ludzie skarżyli się , że ich zastraszano utratą pracy itp. Nikt nie chce pracy stracić. Normalka.
Zresztą widać po urzędach jak jeden drugiego się boi.

do obserwator | 2014-03-19 17:17:37 napisał(a):

jesteś głupszy niż ustawa przewiduje!!! Kwiecień miał doświadczenie i co z jego rządzenia wynikło!?!! Zastanawiasz sie czasem baranie co piszesz?! Kiedy takie miernoty jak ty zrozumieją że doświadczenie nie ma żadnego znaczenia! Uczciwość i odrobina oleju w głowie, do tego dobre zaplecze w ekipie i to wystarczy żeby być dobrym prezydentem!

hi hi | 2014-03-21 14:19:34 napisał(a):

doGość,ty naprawdę jesteś gość.Jeżeli uważasz że facet po czterdziestce daje się tak ganiać jeszcze starszym to gratuluję.Ile ty nad tym myślałeś, żeby to napisać.

wieści z Żółtka | 2014-03-21 17:49:21 napisał(a):

Był taki program w TV "Śmiechu warte" .
Pasuje jak ulał do miejscowego klubu
sensacji PiS. A te lotne patrole powinny
być konne,bo koni u nas przecież dostatek..

@ | 2014-03-21 18:20:24 napisał(a):

Pozostaje śmiech czyli zdrowie.

Ulubieniec G | 2014-04-27 15:00:04 napisał(a):

Kierowca gienek już wozi na wybory,ciekawe na kogo głosują? Hmmm..

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie