Groźny wypadek na skrzyżowaniu przy stacji Statoil

4983.nsmed

Na skrzyżowaniu przy stacji paliw Statoil doszło do niebezpiecznego zdarzenia drogowego. Samochód ciężarowy typu cysterna uderzył w busa rejsowego Starachowice – Warszawa, przewożącego ludzi. W wyniku tego wypadku dwie osoby zostało przetransportowane do szpitala, a ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Ze wstępnych ustaleń policji kierujący tirem 36-letni mieszkaniec Wielkiej Wsi nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze.

Dzisiaj rano ok. 5.55 u zbiegu ulic Miodowej, Alei Wyzwolenia oraz Kardynała Wyszyńskiego przy stacji Statoil doszło do zderzenia tira typu cysterna i busa rejsowego relacji Starachowice – Warszawa, przewożącego z kierowcą sześć osób. W wyniku zderzenia dwie osoby zostały poszkodowane i przetransportowane do szpitala. Jednak życiu poszkodowanych nie zagraża niebezpieczeństwo. Kierujący busem 56-letni mężczyzna, mieszkaniec Starachowic był trzeźwy.

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że 36-letni mieszkaniec Wielkiej Wsi kierujący tirem, nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze. W wyniku tego stracił kontrolę nad pojazdem, wpadł w poślizg, wjechał na skrzyżowanie przy czerwonym świetle na sygnalizatorze i uderzył w prawidłowo jadącego busa. Kierujący tirem był trzeźwy.
Skrzyżowanie przez ok. godzinę było zablokowane, a ruch odbywał się wahadłowo. Sygnalizacja świetlna jest częściowo uszkodzona, jednak większość sygnalizatorów działa bez zakłóceń. /KG/

Dodane: 13.03.13 | Odsłony: 649

Komentarze użytkowników

@ | 2013-03-13 10:07:06 napisał(a):

Brawura czy okoliczności , których nie dało się przewidzieć? Nie pierwszy i nie ostatni taki wypadek spowodowany prawdopodobnie w pewnym momencie bezmyślnością kierowcy samochodu ciężarowego marki…. typ: cysterna
Tak dla jasności:
TIR (skrót od fr. Transport International Routier[1] – Międzynarodowy Transport Drogowy) - międzynarodowa konwencja celna z 14 listopada 1975 (z późniejszymi zmianami), dotycząca przewozu towarów samochodami ciężarowymi w transporcie międzynarodowym, pozwalająca uprościć procedury na przejściach granicznych i w urzędach celnych, celem większej skuteczności przewozów drogowych.

orin | 2013-03-13 10:41:13 napisał(a):

kierowca tira który spowoduje wypadek powinien być o wiele bardziej surowo karany nic inni uczestnicy ruchu, wtedy wypadków spowodowanych przez nich byłoby mniej!

XxX | 2013-03-13 11:31:08 napisał(a):

sam mialem sytuacje ze jak probowalem przejsc na zielonym swietle **** tir ktory ***** sie na zoltym lub czerwonym i gdybym sie nie zatrzymal to by mnie *****... Po prostu czesto nie patrza co sie dzieje bo im sie spieszy wiecznie.. a pozniej jest ze stracil kontrole nad pojazdem... Hahaha to jest **** smieszne!!!! W tej sytuacji moge sie zalozyc ze kierowcy tira tez sie bardzo spieszylo... A nie w poslizg wpadl!!! Ludzi by pozabijal!!! Ale **** jemu sie nic nie stanie.. Nawet bardzo nie poczuje przy zderzeniu..

Monte Christo | 2013-03-13 11:34:22 napisał(a):

do orin.A straż miejska co kradnie.A policja co zabija matkę...łagodniej???

@ | 2013-03-13 12:00:12 napisał(a):

Niektórzy Kierowcy samochodów ciężarów specjalnie na trasach ekspresowych jeżdżą lewym pasem.

Pewnie w myśl tradycyjnej zasady moja wieś to i moja droga.

do Monte Christo | 2013-03-13 12:35:47 napisał(a):

Jest sieroto różnica między kradzieżą spowodowaną przez kogokolwiek, a spowodowaniem wypadku w którym giną ludzie - osobówka w zderzeniu z tirem nie ma szans więc kierowcy ciężarówek powinni być szczególnie surowo karani za powodowanie wypadków z ich winy! Myśl trochę cieciu co piszesz, a jak nie wiesz o co chodzi to nie pisz wcale!!!

typ zza rzeki | 2013-03-13 14:01:45 napisał(a):

@orin, zgadzam się, a ci pili i co zostaną złapani przez policję powinni być karani jako niedoszli zabójce. Minimum 8 lat do odsiadki

MAYDAY | 2013-03-13 14:10:21 napisał(a):

@typ niby masz rację ale gdzie byś ich wsadzał jak co roku policja zatrzymuje od 150 do 200 tyś pijanych kierowców?

oli | 2013-03-13 14:11:57 napisał(a):

nie zawsze jest winny kierowca tira. wielokrotnie na wlasne oczy widzialem jak pieszy wparadowal na przejscie dla pieszych przed tirem i samochod ledwo wychamowal. powiecie pewnie ze przeciesz pieszy mial pierwszenstwo. pewnie i tak ale pieszy powinien miec tez wyobraznie ze zaladowany tir ma straaaszliwie dluga droge hamowania nawet jesli w pore zacznie hamowac przy dosc niskiej predkosci. dodajmy jeszcze mokra i sliska nawierzchnie.no ale pieszy-moherek przejsc musi w tej dokladnie chwili a wszyscy niech wpadaja w rowy bo ON IDZIE. nie raz widzialem taka sytuacje gdzie mozna mowic o szczesciu bezmyslnego pieszego.

a co do tematu to gosc z tira faktycznie pewnie przyszarzowal:)

typ zza rzeki | 2013-03-13 14:14:50 napisał(a):

@MAYDAY ok ale zauważ jakby złapano i skazano 100 osób nagłaśniając to bardzo to ta statystyka by drastycznie zmalała a to przecież jest najważniejsze, nie?

:( | 2013-03-13 14:36:44 napisał(a):

na pocieszenie, lepiej jak w rosji

GIEnek | 2013-03-13 14:43:01 napisał(a):

haha słoiki się pobiły do Warszawki:D

Monte Christo do kwadratu | 2013-03-13 20:28:29 napisał(a):

ty Monte Christo chyba miałeś pod górkę do szkoły i bawiłeś się ciężkimi zabawkami a koledzy wyjadali ci kanapki z tornistra.

@@ | 2013-03-13 21:41:50 napisał(a):

a cysterna? tak dla jasności?...

Św. Krzysztof | 2013-03-13 21:45:13 napisał(a):

Pomijając okoliczności tego wypadku,czy była to brawura kierowcy czy niedostosowanie prędkości do warunków na drodze?To jest to chyba statystycznie najbardziej kolizyjne skrzyżowanie w Starachowicach i dziwię się,że jeszcze nie zmieniono tam sygnalizacji świetlnej na bezkolizyjną lub nie wybudowano ronda.Co roku dochodzi tam do drobnych kolizji lub wypadków.W godzinach natężonego ruchu jadąc od strony wiaduktu w stronę Ostrowca lub od ul.Miodowej w stronę Wąchocka trzeba się zdrowo na pocic by nie spowodowac zagrożenia.

monia | 2013-03-13 21:49:07 napisał(a):

prosze się postawić w sytuacji kierowcy tira może i jechał z jakąś tam prędkością ale nie zdążył wychamować bo było ślisko widocznie ci co piszą nie znają życia za kierownicą tira dlaczego każdy myśli że to ich wina niech każdy przesiądzie się za kierownice tira to zobaczy jak wygląda prawdziwa jazda i nauka opanowania tak dużego zestawu ludzie to nie osobówka bo ci z osobówek są tysiąc razy gorsi i prowokują innych i to przez takich debili są wypadki każdy powinien zdawać psychotesty anie tylko kierowcy z tira bo debili trzeba szukać na osobókach

daniel | 2013-03-13 22:01:55 napisał(a):

@Św. Krzysiek moim zdaniem więcej wypadków jest na skrzyżowaniu Radomskiej z Kielecką
@monia masz trochę racji ale kierowca samochodu który przewozi materiały niebezpieczne (w tym kierowcy cystern) powinni szczególnie zwracać uwagę na to co się dzieje na drodze!!! Błąd takiego kierowcy może mieć bardzo poważne konsekwencje.

Monte Christo | 2013-03-14 07:49:42 napisał(a):

jestem za sprawiedliwym karaniem wszystkich.bo mundurowi chyba niezrozumieli i sie pieklą

jednoślad | 2013-03-14 08:29:18 napisał(a):

Kto jeździ jednośladem to wie jacy kozacy są z tzw tirowców.Nie chcę się tu wybielać, ale wyprzedzać jednoślad gdzie prędkość dopuszczalna jest przekroczona i to sporo to trzeba być bezmózgowcem.Max. prędkość dla TIRA powinna wynosić 70 km przy takich stanach naszych dróg.Kierującym którzy przekroczyli trzy razy prędkość w ciągu roku tu mam na myśli wszystkich kierujących, powinno być zabierane prawo jazdy na rok. Powtórne nagięcie tego przepisu dożywotnie odebranie prawa jazdy.Złapanie kierującego pod wpływem alkoholu utrata pojazdu. Inaczej nie poradzimy sobie z tą patologią.Pozdrawiam.

monia | 2013-03-14 09:17:34 napisał(a):

kierowca każdy jeden powinien uważać bo czy to tir czy osobówka czy jednoślad wszyscy na wzajem zajeżdżają sobie droge i robią sobie na złość i pózniej są konsekwencje z głupoty ludzkiej niema mądrych na drodze i raczej niebędzie bo skończ 17 lat i robią prawko i to przez nich też wypadki są każdy z nas nie jest idealny i zastąpiony wszyscy mósimy uważać

... | 2013-03-14 22:37:09 napisał(a):

Tam powinno być rondo, a nie światła!
Mało razy tam dochodziło już wcześniej do wypadków?!. Rondo o wiele by było bezpieczenijsze.

kamil | 2013-03-16 14:42:06 napisał(a):

No tu bym sie zgodzil z MOniką .kazdy traktuje kierowcow TIRa jak by zawsze byli winni chocby nie wiem co sie stalo ale zazwyczaj taki kierowca jest troche lepiej doswiadczony pozdrawiam

Skomentuj!


Ostatnie komentarze w serwisie